Tuesday, April 13, 2010

Atube Cather - bantu anda download video dari youtube

Ada video best kat youtube tapi tak dapat nak download??
Bosan dengan software trial version...

Aku ada penyelesainya...
Atube cather akan dapat mendownload video dari youtube.


Aku tak ingat macam mana aku boleh terdownload software. Tapi bila aku pakai memang aku puas hati bila aku gunakan. Setiap kali aku download akan diberitahu masa yang diambil dan saiz video. Kita cuma copy link video yang kita nak dari youtube. Kemudian, secara automatik link tersebut akan diletakkan dibahagian source.

Kebiasaanya, aku akan delete balik link tersebut kemudian baru aku paste balik. Tujuannya, untuk mengelakkan berlakunya video yang sama kita download. Sebelum ni pun aku pernah terkena juga. Ingat bila dah copy pas tu tekan download dapat video yang kita nak. Tapi video yang sama pulak yang aku dapat.

Software ini adalah percuma dan bukan trial. So, kepada yang masih tercari-cari software untuk download video dari youtube aku sarankan pakailah software ni. Memang senang nak digunakan.

No comments:

Post a Comment